Met KLM naar metropool Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Niels Peters - WaarBenJij.nu Met KLM naar metropool Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Niels Peters - WaarBenJij.nu

Met KLM naar metropool Bangkok

Door: Niels Peters

Blijf op de hoogte en volg Niels

16 November 2013 | Thailand, Bangkok

Vandaag gaan we dan eindelijk richting Azië! Tas is gepakt, we zijn klaar om te vertrekken. Om 18:30u vertrekt onze vlucht naar Bangkok. We zijn ruim om tijd van huis vertrokken. Heerlijk ontspannen zitten we in de trein in een laatste blik van het Hollandse landschap te genieten. Keurig op tijd komen we aan op Schiphol. Laten we eens kijken op de vertrekborden …… Huhh.. de vlucht vertrekt al om 17:30u. i.p.v. 18:30u!..... Dat wordt dus niet rustig een koffie drinken meer, maar gelijk naar de security check. Zonder dat we er dus erg in hadden, waren we gelukkig net op tijd voor de vlucht aanwezig. Dus al met al geen benul van een stressmoment gehad :P…. Nou het vliegtuig mag omhoog hoor! Het is nu inmiddels 17:24u. De telefoon moet ik nu ff uitzetten.. Tot morgen allemaal, maar dan vanuit Thailand! :P

Inmiddels zijn er 2,5 uur verstreken van de totale vluchtduur van 10 uur. Tot nu toe heb ik mij nog niet verveeld… Telegraaf gelezen met een artikel over de groente van Hak, puur Hollandse kost! En wat krijgen we…. keus uit kip met spinazie en aardappelpuree of gehaktballetjes met rode kool en aardappelpuree. En boven verwachting smaakte de rode kool met ballen ook nog! Met een flesje rode wijn smaakt de maaltijd nog lekkerder. Na het toetje is er nog koffie met Balyies. Een goed begin van de reis dus:p .. Al hebben we nog 7,5 uur te gaan tot we in Bangkok aankomen. Tijd om het aanbod van films eens te bekijken. Mijn keus valt voor deze avond op Hangover part III. Vervolgens willen de ogen zich vanzelf gaan sluiten.. Welterusten!
Niels

Hoi allemaal, Leuk dat je mijn reisverslagen lezen! :)

Actief sinds 07 Okt. 2012