Dag 11: 19-09-2015 Naar Kalaw‏ - Reisverslag uit Pindale, Myanmar van Niels Peters - WaarBenJij.nu Dag 11: 19-09-2015 Naar Kalaw‏ - Reisverslag uit Pindale, Myanmar van Niels Peters - WaarBenJij.nu

Dag 11: 19-09-2015 Naar Kalaw‏

Door: Niels Peters

Blijf op de hoogte en volg Niels

19 September 2015 | Myanmar, Pindale

Vandaag mochten we uitslapen! We vertrekken pas om 11 uur op weg naar Kalaw. We rijden het eerste stuk door het glooiende landbouwgebied waar allerlei gewassen worden verbouwd. Velden vol met kolen. Ossenwagens met twee ossen die de kar trekken lopen op de weg richting het land. Ossenkarren vol met kolen opgestapeld staan langs de kant van de weg te wachten om weggebracht te worden. En mensen met hoedjes zijn op het land bezig de kolen te oogsten.

We rijden door het dorpje Aung Ban. Kinderen lopen aan de kant van de weg naar school en zwaaien naar ons. Het is nu nog een half uurtje naar Kalaw. Om 12.30u waren we al in het hotel. Om 13u zijn we samen gaan lunchen bij een Nepalees restaurant. En na de lunch hebben we over de markt in het centrum gelopen. De rest van de middag vooral gebruikt om eens effe heerlijk niets te doen!

's avonds hadden we niet echt zin om naar het centrum te gaan om iets te eten. Vlakbij was een bakkertje.. daar hebben we ons diner bij elkaar gekocht. Fles rode wijn uit Myanmar, brood, La Vache Quirie kaasjes en als toetje een aardbeien-room broodje.

Morgen staat weer een halve dag trekking op het programma!
Niels

Hoi allemaal, Leuk dat je mijn reisverslagen lezen! :)

Actief sinds 07 Okt. 2012